LIKET LEVER!

Det är dan före dopparedan, och allt känns bättre än bra. Inköpen är gjorda och bara stök i köket återstår.
Friden tog sats med kvällen på Debaser där mina popstjärneungar spelade.

image148
image150
image151

En av ungarna...

image152

Publiken var med...

image154

... och de skönaste vännerna...

image155

... min trygghet i livet.

image156

G med "mannen i hennes liv" he he...

image157

... och hans kvinna.


Vi var ystra och dansanta kvällen lång. Och törstiga. Men det gjorde ingenting alls.
Bästa sättet att reparera en bakfylla är att ha jävligt roligt under själva fyllan.

God jul på er alla!

Unni Bunni

Kommentarer
Postat av: Stocken

Inte sällan berättar Unni Drougge om sina fantastiska vänner. Jag tycker om att läsa om Unni Drougges vänner. Men jag saknar Domen. Vi har ju inte fått höra från henne sedan slutet av sommaren.

En enda gång har jag lyckats genomlida en hel så kallad uppesittarkväll framför TV:en. Det var tack vare Domen, som ingick i den obligatoriska rimstugan. Uppesittarkvällen blev ett ångestdrama i klass med Lars Norén. Där satt Domen bland ordvrängare, som associerar blixtsnabbt och bokstavligen talat är födda till rimmare, t ex Claes Malmberg. Domens hjälplöshet gjorde mig kluven. Å ena sidan tyckte jag syn om henne. Å andra sidan var det skönt att med övertydlighet kunna konstatera att bortkommenhet även drabbar andra än mig. Sen den dagen är Domen en av mina favoriter.

2007-12-23 @ 12:55:31
Postat av: albatrossen

Julefrid, snapsar och en och annan hård julklapp
önskas från familjen Albatross!

2007-12-23 @ 14:40:01
URL: http://albatrossen.blogspot.com
Postat av: G

Det var en fantastiskt trevlig och rolig kväll, tänk att vi dansade till kl 3, inte likt oss pensionärer. Men vad är det med mig och din kamera.... den gillar inte mig haha. Pusspuss

2007-12-23 @ 15:21:17
Postat av: unni

Jag saknar också Domen, herr Stock! Jag tycker mycket om den damen, och hoppas att vi snart ska träffas och sparka rumpa. Men först skinka.

2007-12-23 @ 17:38:17
Postat av: Michael Bäckman

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR.
Själv åker jag till Kap Verde öarna den 27 dec. med min käre Helena. Inga barn. Bara älskog och mat. Din senaste bok blev present till min styvdotter, den ultra gulliga aurora. Har matat henne med dina böcker, så nu har du ytterligare en "fan".
Michelangelo

Postat av: Ancha

Åh vilken underbar Debaser-kväll ni verkar haft! Unni, dina vänner är underbara (nej, jag känner dem inte, men din kärlek som lyser till dem är ett gott tecken). Dina barn ser så fina ut! Fan vad jag längtar till min egen skrutt blir stor, bara att se henne växa är en gåva.
Och G! Du _är_ jättefin på bilderna, helt enkelt skitsnygg och med varm blick.
Kärlek till er, hela gänget!

2007-12-24 @ 09:32:04
Postat av: Timadina

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2008-12-17 @ 16:36:45
URL: http://timadina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0