BAKOM MINA SOLGLASÖGON

Köpte ett par gamla Ray Bans idag. Wayfarer. De kostade bara 350. Men de skär in in mina jävla tjocka kinder så att det blir märken. Det innebär att jag inte kan ta av mig dem när jag väl haft dem på mig en stund. Och jag tycker det är supertöntigt att ha solglasögon inomhus. Sen, när jag tänker på såna som har solglajor inomhus, kan jag inte låta bli att tänka på psykopater. På att det finns onda, riktigt in i förlängda märgen ondskefulla människor. Det söker mig. Jag ska skriva mer om detta, men inte nu. Nu vill jag glömma sånt. Ett litet tag. Och tänka på alla sköna vänner jag har fått det senaste året. Året efter sju års ondska.

Kommentarer
Postat av: Cat

Psykopater vill man ju inte ens tänka på. *Urk*
Solbrillor inomhus är, ja jag finner inte ens ord.
För övrigt så vill jag bara säga att jag tycker det är kul att du har börjat blogga och jag längtar efter din nya bok!

2007-07-12 @ 20:00:48
Postat av: unni

Heja, Cat! Ge mig din adress så ska jag skicka boken till dig när den är klar från tryckeriet. Bara för att du är först till kvarn.

2007-07-13 @ 20:03:50
Postat av: Cat

Hej Unni! Hur ska jag kunna ge dig min adress? Vill inte gärna skriva den här...
Först till kvarn kan jag väl knappast vara, jag är övertygad om att det är fler än jag som har längtat efter nya alster av dig.

2007-07-14 @ 00:02:04
Postat av: unni

Skicka din adress till [email protected]
Kram

2007-07-16 @ 14:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0