MANNEN PÅ TAKET

I några dar har jag nu studerat mannen på ett tak typ hundra meter bort. Han målar. Och han är snuskigt sexig. I morse gick jag runt i lägenheten när jag just klivit ur duschen. Näck medandraord. I köket upptäckte jag att han glodde på mig. Jag höjde handen till en hälsning. Han gjorde detsamma. Sen fortsatte det, fast jag klädde raskt på mig. Till slut tog han sin livlina och slängde över den till min balkong. Jag knöt fast den och vi fick kontakt. Detvillsäga: Han vinkade från taket med sin mobil och jag ropade ut mitt nummer. Sen talade vi. Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: Anne

Modigt! Coolt! Kanske du får en kul kväll trots allt. PUSS från A, hon med halsfluss

2007-07-12 @ 19:23:42
Postat av: Cat

Ja, vad ska man säga? Kliver man runt på tak så är man enligt mig otroligt manlig eller rent ut sagt korkad. Jag hoppas på det första för din del!

2007-07-12 @ 20:59:16
Postat av: unni

Ha ha! Finns det en motsättning mellan manlig och korkad? Inte alltid, va...

2007-07-13 @ 10:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0