VILA I FRID


Vyn från mitt rum ...


... och åt andra hållet.

Reste i sjutton timmar för att komma till en ö utan charterpack, och det var värt det. Sitter nu på Paros, och blir om några dar hämtad av goda vänner för att avnjuta hippiegrannön Antiparos.

Fördelarna med att resa ensam är många, därför brukar jag ofta turista på egen hand.
Man slipper exempelvis utsättas för andra människors plötsliga hungerattacker (särskilt manliga).
Man kan ligga i solen en hel dag utan att höra gnäll om solsveda och hetta.
Man kan flörta hejvilt om man är på det humöret.
Man kan tänka utan att nån frågar vad man tänker på.
Man slipper hurta runt till sevärdheter för att resesällskapet vill det.
Man kan hurta runt till sevärdheter för att man själv vill det.

Lugn och ro, det är vad jag har.
Sen får vi väl se om det blir för mycket ouzo om ett par dar.

Hopp och hej! / Bunni

Kommentarer
Postat av: Maria Ingman

Underbara Unni!

Låt ouzon flöda och flörta som bara fan. Det är du värd.

Min "Niclas" konstaterade idag att jag antagligen lider av nån form av dödsångest, och det är orsaken till att jag tränar så hårt. Jag är 43, han 32... Ha,ha, 7 år har gått.

Njut och ha det skönt,

Maria

2008-07-02 @ 22:51:48
Postat av: Miss Hemlis

Åh, vad underbart!

2008-07-08 @ 13:08:41
URL: http://www.metrobloggen.se/misshemlis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0