LOST I SEXET I CITYT



Jo, filmen Sex & the City var riktigt bra i sin genre. Varm, fyndig och inte bara hollywoodplatt. Evenemanget var överdådigt med skumpa, snittar, konfekt och chokladdoppade jordgubbar i foajén, sen en grandios byffé med fritt flödande förfriskningar, underhållning och oändligt mingel på ett ställe vid vattnet på Djurgården. Har aldrig sett så många snofsiga pinglor nånsin.

Ändå var Marcus Schenkenberg tuppen i detta glamourparadis. Och plötsligt, helt utan egentlig anledning, kände jag mig som Franz Kafka. Med goodiebags så nertyngd av presenter att handtagen lossnade vandrade vi hemåt i natten.

Dagens i-landsproblem: Att känna sig lost på värsta grymma galapartyt ...

Päzz

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Visst är det intressant att se hur många män blir skitnödiga och börjar tala om kvinnoförtryck (trots att dom i vanliga fall aldrig skulle intressera sig för det!) bara för att en storfilm har premiär med FYRA kvinnor i huvudrollen och utan en massa våld och macho action...



Ska se den nästa vecka!

2008-06-18 @ 18:31:01
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/
Postat av: Sofia

Hej!

Googlade på ditt namn efter att idag ha läst ut en bok som du skrivit och hittade då hit. Boven i mitt drama kallas kärlek var det jag läste och jag vill bara säga TACK! för att du är en underbar författare!

Lycka till med framtida projekt!

2008-06-19 @ 01:27:12
URL: http://ordkaskad.blogg.se/
Postat av: Alice

Trevlig midsommar, hoppas du får en fin dag trots att solen lyser med sin frånvaro!

2008-06-20 @ 11:30:01
URL: http://www.alice-underlandet.blogspot.com
Postat av: JennyÅ

Härligt att se en känd person som inte har Betsey Johnson-klänning... SNYGGT!

2008-08-01 @ 20:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0