NÄTHAT



Akta er jävligt noga för Glocalnet! När jag värvades över var det med ett fång fagra löften, varav inget infriades. Tusen svordomssalvor senare bestämde jag mig för att i samband med flytten säga upp fanstyget. Men det är som att leva i ett misshandelsförhållande. Att ge men inget få, bara ett hopp om att de skimrande löftena en dag äntligen ska bli realiserade. Och sen, när man vill gå, då får man betala dyrt för det också.

Tre månaders uppsägningstid och dessutom måste man skicka en skriftlig uppsägning med snigelpost. Till en bredbandsoperatör! Så var det minsann inte när jag tecknade avtalet, då behövdes inget spring till brevlådan.

Fuck Glocalnet!

Kommentarer
Postat av: GLennon

FUCK Bush,MAXI,mitt ex...to !

2008-11-26 @ 11:07:51
Postat av: tatchi dori

ja de är underliga dedär bredbandsbolagen. 3 mobilt bredband hävdade som svar på min reklamation att bredbandet endast gäller platsen man bodde på när man tecknade abonnemanget... hur mycket man än flyttar efteråt. Ett mobilt bredband liksom, och vilka villkor. Mitt första reklamationsbrev var snällt. Men sen skrev jag ett till(jag är en envis jävel), och det var ett jävligt argt reklamationsbrev... och vips, så fick jag säga upp mitt bredband. så var riktigt förbannad. Det fungerar.

2008-11-26 @ 12:20:27
Postat av: Anonym

Unni, vad tror och tycker du om "sanningen om gömda"?

2008-11-26 @ 17:56:08
Postat av: GLennon

all You need is love...

2008-11-26 @ 18:22:39
Postat av: Hasse

Håller helt med vad du skriver om Glocalnet.

För en del år sedan kunde jag fixa långledigt kring jul och nyår. Åkte till annan stad i Europa.

Väl hemkommen igen väntade en "påminnelse-avi" med varning för kronofogden samt ett meddelande om att "ärendet" just överlämnats till denna myndighet.

Jag ringde Glocalnet och påpekade att det säkert var en vanlig sak att åka bort under storhelgerna och att jag i övrigt varit en pålitlig kund. Inget hjälpte. Jag skulle betala hög straffavgift.

Allt blev ganska dyrt. Besvärligt också - som du ju skriver - att krångla sig ur Glocalnet-abonemanget.

Då och då ringer unga telefonförsäljare mig med som dom säger fantastiska erbjudanden från Glocalnet. Jag får hejda mig att inte svara något oförskämt. Säkert unga människor som sliter för skitlön.

2008-11-26 @ 23:29:42
Postat av: Carina

Sanningen om Gömda. den tror jag på!



2008-11-27 @ 10:06:35
Postat av: unni

Ja, ingen tror väl på Liza M nuförtiden...

2008-11-27 @ 10:13:15
Postat av: Anonym

Men hur pass trovärdig är kvinnan som skriver "sanningen om gömda"? Vad tror ni?

2008-11-27 @ 21:17:00
Postat av: Lena ph

Gillar din blogg...så jag återkommer, men jag har gillat dina böcker som jag läst också, Go For It, girl! /kram Lena ph

2008-11-28 @ 08:44:09
URL: http://annandelav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0