HAPPY VALBORG!

Massa kräm & smarrig Valborg! Ska ut och brinna.

Hörs i morgon igen.

/Bunni

Kommentarer
Postat av: jonatan

hej unni, du är grym! vill bara att du ska veta det.

2009-05-01 @ 10:49:06
URL: http://jonatanblue.blogspot.com
Postat av: Robin

Måste bara fråga Unni.

Var har du lärt dig uttrycket kräm?

En del hävdar att jag står som upphovsman till detta uttryck. Därför är jag nyfiken på hur du kommit i kontakt med det.

2009-05-01 @ 20:49:08
Postat av: Anders

Såg på Debatt i torsdags, jäklar vad söt du var 1983! Nu är du klok OCH söt...!!

2009-05-02 @ 13:26:11
URL: http://www.roofhangers.com
Postat av: unni

Tackor!



@Robin: Jag har erkänt att jag snodde "kräm" från en besökare här, men hon bjuckade på det. Kanske hade hon fått det från dig, vem vet? Men sharing is caring, U know.



@Anders: I nästa inlägg betraktas jag som allt annat än söt. Men tack för att åtminstone du tycker det.



KRÄÄÄM!

2009-05-02 @ 14:53:07
Postat av: Robin

@Unni: Har inte läst din blogg så länge, så jag var inte medveten om var du fått begreppet från. Har ingenting emot att det används, snarare tvärt emot.



Har vi inte alla en dröm om att stå som upphovsman till ett väl använt begrepp. Nu är i och för sig chansen att jag är den enda som kommit på detta begrepp väldigt liten. Men ändån! =)



- Others using is amusing -

2009-05-02 @ 22:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0