SPRINGTIME!

image53


Jag har sprungit tjejmilen, tjohooo! Kanske inte så konstigt, tänker ni, men det är det visst. För det första att jag sprang (Jungan, som lockat dit mig utlovade att vi skulle GÅ), för det andra att jag aldrig i hela mitt liv sprungit en hel mil, för det tredje att jag efter halveringstiden flög. Ja, jag fick vingar. Eller hjul. Whatever. Det var i alla fall magiskt. Jungan och jag sprang sida vid sida hela loppet, sen var vi helt höga på endorfinerna. Och så fick jag vip-pass tillsammans med tjejerna från Förkväll, bara en sån sak. Inte vip-passet, men tjejerna. Ingen ska få lov att säga ett ont ord om Gynningskan när jag är i närheten efter den här dan.

I morgon ska jag sitta i Virtanens studio och prata om min bok. Han är ett ex. Fast ett ganska grönt ex. Men han skrev skit om mig i Aftonbladet. Det ska han få för. Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: Solis

Hehe på Virren bara!
Men du Unnis såna där solglasögon kan man bara inte springa i! Hoppas du inte hade dom under själva loppet...
Btw, den bruna färgen håller i sej. Tänk om man ändå kunde få bara lite brun *LOL*
Ps, kommer du avslöja tiden eller måste vi leta i resultatlistorna själva?!

2007-08-26 @ 22:35:51
URL: http://kosmosanroparsolis.blogspot.com
Postat av: Cat

Hejja er!!!
Virtanen ett ex? Hm. Ja, ja... ni ser bra ut när ni springer. Gynning rockar! Ja, ni andra också!
http://wwwc.aftonbladet.se/atv2/popup.html?id=categories/Nyheter/0708/5592&category=nyheter&commercial=yes

2007-08-26 @ 23:04:36
Postat av: Anna Å

Vad duktigt, och vilken härlig outfit :) Beställde nya boken häromdagen, väntar med spänning!

2007-08-26 @ 23:27:20
Postat av: Solis

SNOPPSYSTRAR?!
LOUISE har du KNULLAT Virren?! Shit alltså jag som trodde du hade smak ;)
Jag maratontränade natten till lördag genom att sitta klistrade fram tv:n när VM-maran avgjordes.

2007-08-27 @ 00:27:56
URL: http://kosmosanroparsolis.blogspot.com
Postat av: ronnie

nyupptäckt...
hittade tillbaka till min gamla favvisförfattarina sen gymnasitiden
shit vad jag har saknat dig, vilket kärt återseende
du har förstaprisbucklan på min wall of fame hemma i mitt gamla tonårsrum (shit vad jag tjatar om gammalt...sååå gammal e du ju inte
;)
well hursomhelst ´så har du präglat allt jag står för sen jag l´äste regnbågens tid för första gången den där sommaren för säkert dryga tio år sen...
kraaaaaaam
//ronnie

2007-08-27 @ 14:37:53
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Kenta

Jag kan bara säga; strongt att skubba hela vägen och dessutom med ett par 42-tums sunblockers på kolan, som måste skapat ett helvetiskt luftmotstånd. ;P Simma Lugnt

2007-08-27 @ 16:09:07
Postat av: unni

Jaha, i de lugnaste vatten, alltså. Här färdas kroppsvätskebaserade sanningar minsann. Buksystrar i alla läger - förena er!
Och tack, ronnie! Vad härligt att vi möts igen.

2007-08-27 @ 16:12:02
Postat av: katarina

Härligt Unni!Du är såå jävlA BÄST! Keep on movin...dont stop...

2007-08-27 @ 21:16:18
Postat av: Anders

Bra att du är snäll mot Carolina Gynning som är en bra tjej. Klok och duktig på att måla - respekt!

2007-08-27 @ 22:39:00
Postat av: Cat

Åh, va kul det va att se och höra dig på tv! Ni som missade det kan se reprisen på Lördag.

2007-08-27 @ 22:56:36
Postat av: katarina

Du var coolcat i hos Virtanen han flamsade på i vanlig stil

2007-08-27 @ 22:58:55
Postat av: Cat

Ett litet tillägg: Det tog dock en stund innan jag kunde koncentrera mig på det som sades och sluta fundera på dig och Virren tillsammans. Jag fick inte alls ihop den bilden. : )

2007-08-27 @ 23:22:56
Postat av: stina

Nej men ...Virtaanalajnen. Aj aj är nog typ samma sak som att lura med Stefan Livh här i GBG. Och DET är inte så bra. Du måste skoja! JA JA...SNÄLLA!

2007-08-28 @ 00:12:46
Postat av: Annie

Men vad kul att du har en blogg - det har jag helt missat :D
Gillar dina böcker skarpt och ser framemot att läsa den nya.

2007-08-28 @ 07:09:32
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: Bella

Ja Virtanen gillar äldre damer. Först Åsa Jinder. Och sedan Unni. Håhåjaja.

2007-08-28 @ 10:46:47
Postat av: G

(det är inte jag som skrivit ovanstående, annan Bella)

2007-08-28 @ 17:31:08
Postat av: unni

Nej, det är sant att jag lurat med Virtanen. Men, som sagt, han är ett grönt ex, och nu grönare än nånsin. Det var ett kärt återseende. Sen vill jag förstås påpeka ang tantknullarfaktorna, att jag var före Jinder. Rätt ska vara rätt.

2007-08-28 @ 21:48:41
Postat av: Bengt

du har totalt missuppfattat din roll som författare kan jag tala om. Springa tjejmilen va!
Som författare ska du vara dekadent, osportig och lite pösig i figuren sådär, fast på fel ställen. Jag tyckte det började så bra när jag läste tidigare böcker men nu har jag fått en rejäl tankeställare. Va!!

2007-08-28 @ 22:09:12
Postat av: k

Virtanen är väl lite gullig som en nalle- eller ?

2007-08-28 @ 22:16:15
Postat av: k

Virtanen är väl lite gullig som en nalle- eller ?

2007-08-28 @ 22:17:03
Postat av: enioreh

Virtanen är mannen som gett uttrycket "butt-face" ett ansikte. De där kinderna är inte att leka med.
Unni, snälla.. säg att det var på fyllan och att ljuset var släckt och sådär?

2007-08-28 @ 23:24:38
URL: http://blog.enioreh.com
Postat av: unni

Men fy, vad ni är stygga mot mitt gröna ex! Han är söt.
Och du Bengt, bara så du vet så måste jag träna och hålla mig i form så inåt helvete bara för att kunna festa desto mer. Ju mer jag röjer, desto mer tränar jag.

2007-08-29 @ 11:28:02
Postat av: Anna

förlåt min delpersonlighet Bengt. Han är en jävla slöfock själv och rackar därför ner på alla som visar tendenser till sundhet och sportighet. Själv sitter han bara och jäser i soffan, det äcklet. Själv håller jag på dig fortsätt träna - och röja för det behöver du nog efter den senaste tiden.
Många hälsningar Anna (med Bengt. Ulla-Carin stack)

2007-08-29 @ 20:53:48
Postat av: Sara

GYNNING ÄGER!

2007-09-06 @ 10:46:16
URL: http://saraaphiilipsson.blogg.se
Postat av: uffepuff

ska vi skriva en bok tillsammans?
"människor vi mött"

2007-11-27 @ 06:52:10
URL: http://uffepuff.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0