KÄNDISAR KNARKAR

Varje gång jag, som idag, läser på nåt löp om nån artist eller kändis som torskat med knark blir jag lika förvånad över att det presenteras som en sensation. Är det några som använder droger i större utsträckning än normalbefolkningen är det ju just kändisar. Hela kändisskapet är som en drog. Det handlar om egotrippar. Vissa människor står inte ut med att vara vanliga. De vill ha kickar, de vill känna sig större än livet. Det blir man om man syns i medierna. Man blir en fantasi. Och fantasier är alltid vidlyftigare än verkligheten. Precis som ett drogrus. Men what goes up must come down. Det bästa sättet att slippa en baksmälla är att ta en fylla till. Och bästa sättet för en celeb att slippa tomheten efter en egoboost är att bli hög.
Jag känner mig nästan lite sugen på en spliff. Synd bara att man blir så dum i huvudet efteråt.

Kommentarer
Postat av: Anne

Tjusigt! Vad bäst du är! Bästa, coolaste och snyggaste författaren. Kramkram A

2007-07-02 @ 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0