BAKVÄRK

image174


Alltså, jag bara måste. Analblekning. Jag tror och hoppas inte att det är ett dugg omfattande. Kanske rentav en myt. Men det är inte bara det. Vad jag vill komma åt är detta förbannade fokus på anus.

I romanen "Heroine" förekommer analsex som ett av alla tecken på att relationen mellan de älskande kukat ur. Och jag hävdar bestämt, även av egen erfarenhet, att det är så. Jag avser nu inte trygga relationer där besök i "tvåan" kan förekomma nån gång emellanåt som en liten pikant utflykt i sexualitetens tassemarker. Jag tänker snarare på de killar som faktiskt föredrar rövknull och betecknar sig som heterosexuella.

Vad i helvete ska de med en kvinna om de bara vill ta henne i bajan? Rövhål som rövhål - då kan de väl hellre sätta på en snubbe. De killar jag varit med som envisats med att vilja köra in den i baken har visat sig vara djupt störda emotionella krymplingar med en skev kvinnosyn. För vad är det man egentligen säger till en honkönad när man propsar på att få tränga in i dajmen? Jo, att det som skiljer henne från männen, dvs hennes kvinnlighet, inte duger. Skitan är bättre än slidan. Och många tjejer går med på att bli bangade där bak, särskilt om killen torskar ståndet av ordinärt vaginalsex.

Red alert! säger jag. Fimpa den fjabb som går så sjukt igång på din slutmuskel att han ratar dtt sköte. Han är ett pervo, impotent, kvinnohatare eller rätt och slätt bög. Han har hursomhelst nåt att dölja, det är väl därför som han vill gå bakvägen.

Att som kvinna ge efter för analsex är en förödmjukelse, och jag kan sätta min femma på att killen njuter av just förnedringen. Och är det inte ett märkligt sammanträffande att analsex vunnit så stor terräng i ett läge där kvinnorna försöker expandera i samhällslivet?

Eller är det bara så att hela vår konsumistiska kultur har ett så ofantligt avfallsproblem att vi alltmer har börjat stirra in i det bruna ögat och vill skyla det hela med att bleka det så att det ska bli rosa som en oskyldig barnaröv?

Under alla omständigheter sitter vi i skiten om vi låter anus visa vägen.

Sodom & gomorra på er!

Kommentarer
Postat av: Albatrossen

Bra rutet! Och instämmer till 180 procent! Har alltid hävdat just detta, att karlar som envisas med tvåan är smygbögar och/eller kvinnoförtryckare. Vad ska de där att göra annars? Och visst, det finns kvinnor som påstår sig gilla detta, men då undrar jag om de verkligen talar helt sant, eller om de vet att de blir poppis hos vissa genom att säga att de älskar analsex över allt? Det är något skumt och otäckt med analsex. Dessutom kan det skada kvinnan och risken är stor för sjukdomar och annat elände.

2008-01-10 @ 10:23:48
URL: http://albatrossen.blogspot.com
Postat av: Ailura

Nej, nej, nej! Vad har analsex med jämställdhetsfrågan att göra? Det är min förbannade sexuella rättighet att njuta av det utan att behöva skämmas.

Hur kan du skriva att man som kvinna förödmjukar sig själv genom att gå med på det? Och vad då "ge efter"? Tänk om det faktiskt är så att JAG tar initiativet till analsex?

Och att det skulle vara förnedrande, so what? Vissa människor tänder på förnedring. Så länge alla inblandade parter är fullt med på vad som försigår ska ingen få döma vad som är okej sexuellt.

2008-01-10 @ 10:53:36
URL: http://ailura.blogg.se
Postat av: Stefan

Jag e helt nöjd med det gamla vanliga, det traditionella stället. Fattar inte vad det är som är så upphetsande med att göka i röven. Min röv får i alla fall ingen röra, vare sig man eller kvinna. Fan, snorren måste ju lukta skit efter ett sådant besök.

Såg på TV att porrisarna som gör det kör lavemang innan, men det har man väl vare sig tid eller lust till när man precis lämnat krogen. "- Öh, bruden, skall vi inte köra ett lavemang först? Jag menar vi kanske vill göka analt lite senare i natt? Tar bare ett par timmar att fixa det."

Men jag måste trots allt invända lite grann mot vad du skriver. Jag har en tredelad blogglista. Ca 5 bloggar jag följer under varje. Där finns en från en tjej strax under 40. Hon skriver emellanåt om analsex som hon och gubben har. Jag är helt övertygad om att hon är ärlig när hon säger att hon gillar det. För det är hon som är konstant kåt och han som (enligt henne) klagar över att hon är typ sexmissbrukare. De använder inte det ordet, men det är så jag uppfattar det. De är gifta, de gökar typ 4-8 gånger i veckan och hon tycker det är på tok för sällan. Fan, där ligger mitt saligen insomnade äktenskap i lä. Vi gökade bara 2-4 gånger .... per år!

Nåja, det är i alla fall skönare med den gamla vanliga visan. För mig.

2008-01-10 @ 11:51:42
Postat av: Tessan

Grymt bra skrivet,helt rätt!!
Varför det blivit så överreklamerat med analsex har förmodligen med vissa religioner att göra.
Det är ingen hemlighet att man i vissa kulturer kör i tvåan innan brölopps natten eftersom man måste vara oskuld. Där kommer naturligtvis kvinnoförnedringen in.
Förmodligen kommer idén om att bleka anus från en man,förmodligen porrbranchen.

2008-01-10 @ 12:25:38
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Mia

Har aldrig förstått det där med analsex..har testat och..nej tack! Passar inte min vagina får det vara. Jag älskar män som verkligen älskar kvinnor.. DET är sexigt.

2008-01-10 @ 12:44:18
Postat av: unni

Hä hä hä, jag visste att det skulle bli kommentarer på detta "kära" gamla ämne.
Jag vill påpeka att jag skiter (he he) i om vissa par ömsesidigt gillar sex i krysset. Men jag vill också framhärda att det framförallt för unga kvinnor kan vara mycket riskabelt. Exemplen är många från kulturer där just oskulden är viktig på unga tjejer som blivit så påfrästa där bak före bröllopsnatten att den tunna skiljeväggen mellan vagina och ändtarm trasats sönder. Det leder till allvarliga komplikationer vid barnafödande och även vid tarmtömning. De unga kvinnorna bör därför passa sig extra noga.
Sen tycker jag att det är suspekt att just rövknull blivit så framträdande inom porren.
Och ska jag uttrycka min högst personliga åsikt anser jag dessutom att analsex i tid och otid tyder på ett infantilt sexliv, såvida man inte är bög.
Det vilar en sorts tragik över par där kvinnans erogena zoner förpassats till ett arsle.

2008-01-10 @ 13:15:59
Postat av: Jenny

Hahaha, skitbra skrivet!!!!

2008-01-10 @ 13:21:17
Postat av: Stocken

Jättebra skrivet! Mycket visdom.

2008-01-10 @ 14:09:38
Postat av: Anette

Håller helt med dig, det är nåt helvridet med denna bakfixering. Hade ett ganska kort förhållande med en maniac snubbe. I början var det rätt hård och dirty sex, vilket var rätt kul en kort period men i längden jävligt tröttsamt och otroligt tjatigt. Trist. Och har man provat allt på längden och bredden, vridit utochin på sig själv och stönat alla tänkbara runda ord under aktens gång så vill man ju liksom komma vidare, i dubbel bemärkelse. Där hade vi helt olika uppfattning, i vad "komma vidare" innebar. För mig; lägga ner dessa evinnerliga gymnastiska övningar och ha det lite normalt i bingen. För honom; ständigt analt. Varenda eviga gång. Det gjorde ont, jag blödde som en slaktko, och min mage slutade fungera normalt. Jag lade ner förhållandet efter att jag förstod att denna kille inte är karl nog till att klara av normal, kul sex. Han går igång på förnedring. Inget snack om saken.

2008-01-10 @ 15:08:58
Postat av: Anna Laurila

Vad skönt, nu kan jag (41)fortsätta slippa a-sex utan att känna mig pervers! Fattar inte heller varför de prompt ska just dit när det bjuds ett för ändamålet inbyggt alternativ hos oss kvinnor ;-)

2008-01-10 @ 15:49:07
URL: http://www.annalaurila.com
Postat av: unni

Anette, var det kanske mitt ex du hade ditt snuskförhållande med - lol? Var glad att du drog dig ur, annars hade du väl fått gå med tampax i röven. Usch!

2008-01-10 @ 16:31:10
Postat av: Vanlig kille

Äsch, jag tycker ni moraliserar väl hårt. Jag tycker det kan vara skönt med lite stjärtmassage. Mitt stjärthål har ingen sexuell läggning hur gärna du än vill tror att det bara är bögar som har känsel därbak. Tycker det kan vara skönt att få ett snällt finger i min tvättade rumpa eller om jag försiktigt slinker in i min kvinna när hon är väloljad. Det hör inte till vardagen men är en rätt
kul krydda om man litar på varandra.

2008-01-10 @ 17:23:04
Postat av: Anette

Hö hö, nä mitt anal-ex var ful som stryk och var inte helpsykopat, bara halv. Min klena tröst var att han tack och lov var minimalt utrustad. Kraken.
Fattaru hur dåligt man kan må i livet - att man går med på analkör så man blöder och får pruttproblem med en asful halvpsykopat utan nåt mellan benen!!!

2008-01-10 @ 17:57:39
Postat av: Peter

Hej

Vet ej sanningen, med din syn på saken stämmer nog.
Själv har jag aldrig prövat, och vill inte heller, min frus sköte är det bästa som finns.
//Peter

Postat av: Jenny wasserman

Ha ha Fy fan Unni va bra att du tar upp detta!!!!
Min första kille var i tyskland och köpte en stor råsa glittrig dildo som han ville att jag skulle köra upp i arslet!
Jag slängde iväg den och han blev sur men jag hade ju inte ens glidmedel så vad trodde han?
Det rinner ju inte till där bak hur kåt man än är...
Han hade tidigare varit ihop med en judisk tjej som han berättade att han hade haft mkt analsex med.
Och nu skulle jag ställa upp för den största djävla dildon jag sett på den tiden!
Jag tänker precis som du tycker precis som du dem är perversa el bögar.
Min senaste kille påstod att vårt bästa sex var den första gången vi hade analsex men han kom inte till det hålet för än jag var så påtänd en gång att jag kunde ta den utan att det gjorde ont.
Fy fan va bra du är Unni som tar upp detta.
Hade jag lyckats lirka in den råsa bumlingen min första kille ville att jag skulle ta där bak hade jag garanterat blivit råsa i arslet för livet!

2008-01-10 @ 19:01:05
Postat av: Peter

En undran.
Varför ställer så många tjejer upp på att göra det bak om de inte vill? Och fråga om ni får trycka in en dildo i killen först. Och om han gillar det, så kan ni överväga om ni också vill. Om inte det godtas, byt kille.

//Peter

Postat av: Lotta

Mitt i prick, Bull´s Eye direkt.
Du har helt rätt, nu sover jag gott med dina
sanna formuleringar som insomnia.
Fortsätt skriv!

2008-01-10 @ 22:32:12
Postat av: ylva-li

Min första reaktion när mitt ex ville ha analsex va att jag kanske blivit för "stor" efter vårt barn.Jag fick många snurrande tankar i huvudet som tog ner mig ordentligt. Problemet med oss var att det aldrig fanns en kommunikation om sånt här ...just därför är han idag mitt ex. Bra skrivet som fan!!!

2008-01-10 @ 23:10:40
Postat av: Brylle

Vet du Unni, du lyckas styra volk ganska bra med din blogg. Helt plötsligt tycker alla som skriver här, att analsex är för smygbögar och folk som vill förtrycka sin tjej.FEL FEL DUBBELFEL!!!! Min flickvän, hör och häpna!!! Tycker om analsex, ibland, och med glidmedel. Och om det gör ont/känns fel för någon av oss så slutar vi. Inte så farligt som vissa målar upp det.
Det verkar som om dom flesta komentarer här handlar om att stryka dina åsikter medhårs, Och du Unni, det känns väl inte helt fel att så många gör det? Eller?
jag läser din blogg då och då för jag tycker det kan vara intresannt. Men att läsa hur hur folk kyssser din dajm(som du så fint uttrycker det) blir lite skrattretande i längden.
/Brylle

2008-01-10 @ 23:33:00
Postat av: Anonym

Som uppvuxen och sexdebutant på tiden innan helrakad mus och analsex var gällande norm har man ju liksom hunnit förstå och träffa män med vitt skilda tycken och smak vad gäller det man tänder på. Man vet att det finns de som tänder på lite hår och vanlig slidpenetrering och kan då välja bort hårsäcks inflammationer och inkontinens i analen.Som vuxen kan man i samförstånd och med försiktighet välja tvåan som extra krydda för man vet tex att man inte går från tvåan till ettan utan tvättàn i mellan.Tror inte alla kåta unga män tänker på hur Ont ont dessa bakbakterier i livmodern gör.Men att bli dissad i som fjortistjej för att man inte ställer upp som alla andra gör. Då måste man vara jävligt stark. Liza

2008-01-10 @ 23:34:16
Postat av: Linda

Den här teorin är fan sann!

Jag har haft insyn i två förhållanden där männen varit psykopater, vad jag menar. Båda kvinnorna har berättat om den här sjuka formen av analfixering. I ett av fallen förekom rena våldtäkterna - hon hade hemorrojder och var livrädd för hur ont det skulle göra med analsex. Det tog inte han någon hänsyn till utan verkade snarare "gå igång" på att driva igenom sin vilja till samlag.

Jag blir så arg när jag tänker på denna förnedring!

2008-01-11 @ 08:19:56
Postat av: lola

Mitt rövhål är veckat åt ett håll och det är för att saker ska UT inte IN. Duger inte min murva då duger inte killen. Simple as that!

Kram

2008-01-11 @ 09:06:18
Postat av: Anonym

Skitviktig fråga och himla bra skrivet av dig Unni. Minns med fasa ett kortvarigt förhållande med en man som vid första dejten var vansinnigt romantisk, du vet med blommor och tjafs. Andra dejten var på ett vattenpalats med kidz och då ville han bli intim i bubbelpoolen. Jag mitt fån hängde på. När vi sedan kom hem och barnen somnat in blev det flera timmars älskande i soffan och helt plötsligt så kändes det konstigt och han hade kört in den i nr 2 utan att ens informera eller fråga om det var okej.....Det var verkligen inte okej...känns SKITIGT bara och finns inte någon njutning där för tjejer...Vi har liksom ingen prostata:)....
Detta upprepade sig vid flera tillfällen men då gled jag smidigt undan. Han pratade aldrig om det. Sedan ville han helraka mig och jag fick kraftiga wibes om att han var störd i sitt sexbeteende. HAn tände inte på mig efter ganska kort tid tillsammans. Drog sig undan på ett sådant sätt at tjag förstod att något inte tilltalade honom. Jag fick kraftiga wibes om att jag trots att jag var 6-7 år yngre inte var tillräckligt ung....Shit...borde dumpat själv men det var jag som blev dumpad och sure....Han var manlig och svår att glömma trots att han inte förtjänande det....Why....Har du någon Analys Unni?
Of course var han väldigt charmig och påhittig men ändå fick du alltid en känsla av att inte räcka till för honom och vad gjorde man då...jo...ansträngde sig ännu mera. Nä. Unni. Du har helt rätt. Dessa karlar skall undvikas och varningssingnaler skall blinka rödmarkerat med horn när man komemr i kontakt med dessa "heemen".

2008-01-11 @ 09:46:27
Postat av: Anette

Brylle lille, om du läser Unnis text ordentligt en gång till så skriver hon att texten inte avser trygga relationer där besök i tvåan förekommer. Relationer som din alltså. Och min. Det jag menar är denna fullständigt sjuka fixeringen vid anus och som görs av män som gillar att plåga (blir man påsatt därbak med ett jävla tryck om och om igen, så gör det fruktansvärt ont, man går sönder och det är minst av allt skönt),som bara vill köra i brunögat, och som tillåts av kvinnor som av en eller annan anledning befinner sig i ett underläge. Sen finns det naturligtvis kvinnor som gillar detta, men tro inte att psykona vill ha dom! Då försvinner ju hela förtryckar-nöjet!
Säger som min kära väninna; "vem vill få nånting intryckt i en kroppsdel som faktiskt är skapad för att det ska tryckas skit ur?"
Och att få besök därbak av en snäll man som man älskar, som tar det lugnt och som bara vill dit för att kvinnan själv ber om det, är väl en helt annan grej.
Puss i rumpan och trevlig helg!

2008-01-11 @ 11:00:53
Postat av: unni

Du är rolig du, Brylle. De som instämmer i mina åsikter är alltså styrda av mig. Som om folk inte kan tänka själva. Som om de kvinnliga (och manliga) erfarenheter som redovisas här inte är självupplevda. Bara för att du fått din tjej att säga att det är skönt att bli tagen i arslet vill du pracka på alla den uppfattningen. Håll dig du till dina rövknull men kom inte hit och döm dem som ogillar det!

2008-01-11 @ 11:14:14
Postat av: Ailura

Det skulle vara mycket intressant att även läsa en analys av dig om heterosexuella män som vill bli fingrade/tagna i baken?

2008-01-11 @ 11:40:23
URL: http://ailura.blogg.se
Postat av: Anette

Usch, blir ju påmind här om hur sjuk mitt fula anal-ex var. Hade förträngt. Känner igen mig hos dig som skriver om känslan av att man inte dög som man var. Anal-exet ville att jag skulle klä mig i konstiga latex-kläder (gjorde jag aldrig), han rakade mig, körde upp ljusstakar OCH EN JÄKLA FJÄRRKONTROLL i slidan och sig själv i röven.
Herregud, jag behöver nog terapi.. eller snarare han! Men jag borde klura ut vad det var som fick mig att stå ut med detta i typ ett år! Shit...

2008-01-11 @ 12:02:21
Postat av: Mia

Anette, du är rätt rolig faktiskt! En jävla fjärrkontroll...ja herregud!

2008-01-11 @ 12:56:54
Postat av: Eva

Unni..haha..det kan fan inte finnas nån som skriver bättre än du.../ciss

2008-01-11 @ 15:19:26
Postat av: Anette

Eller hur Mia.. Vad får dom allt ifrån? Vi låg väl närmast till hands, jag och tv'n, hans båda tidsfördriv. Och du kan ju fatta att jag hade grava problem med att byta kanal med fjärren efter det utan att tänka "anal"...

2008-01-11 @ 15:52:16
Postat av: FRIDA

Unni. Jag förstår din tanke för jag har tänkt åt samma håll själv. Men jag håller med Ailura, varför ska vi som gillar analsex skämmas? Du skriver att det är många, oftast unga tjejer som tvingas ha analsex. Men vad säger du till dom unga tjejer som har det för deras egna njutnings skull? Det finns många som har böjningar åt det ena & andra hållet, där analsex, undergivenhet, dominans, etc kan vara delar av det. Men varken du eller någon annan har rätt att döma. Bara oroas om man märker att någon gör det av fel anledning.

2008-01-11 @ 16:25:43
Postat av: unni

Ha ha ha, Anette! Ditt fula anal-ex borde fan ställas ut. Med rumpan bar. Och en fjärrkontroll instoppad.
Puiih! Jag minns själv riktigt sicko grejer...

Till dig som blev dumpad av ett analfucko: han ville ha porr, inte samlag. Men det svåra med att komma över såna där "charmknuttar" är att de ljuger om sig själva och vi hoppas att deras lögner är sanna och inte skiten vi ser, för då har vi ju blivit RÖVKNULLADE - ha ha ha!

2008-01-11 @ 16:27:58
Postat av: unni

Tack Frida, men det är just det vi dissekerar här: anledningarna.

2008-01-11 @ 16:30:17
Postat av: Kristina

Det viktiga här verkar vara att rätt personer träffar varandra med en gång. Alltså i fortsättningen: "Hej jag heter Daniel - anal alt inte anal".
Själv tycker jag det är skitäckligt. Har gjort det en gång och aldrig mer. Jag skrattade dock så jag höll på att ramla av snoppen för att det var så urbota dumt. Smaken är som baken!

2008-01-11 @ 18:05:13
Postat av: Eric

Det mesta som förekommer i porrvärlden är bara äckligt.

Alla har väl råkat surfa in på sidor som lockar med filmer av bästa tekniska kvalité. Mot en mindre avgift så skall man få gotta sig med andras rövknull, knytnävsknull, gangbangs... Jag spyr... och hoppas att inga ungdomar tror att de skall behöva utsätta sig för sådant. Det finns andra och vettigare sätt att få utlopp för sina aggresioner. Att gå på gym exempelvis.

2008-01-11 @ 20:32:35
URL: http://whynoteric.blogspot.com
Postat av: Joel

Det finns, som ingen nämt tidigare, även de som har analen som erogen zon, tjejer som killar!
Visserligen har ni väl nämt liknande, men var tvungen att skriva & vara rakt på sak
angående det.
Dock så är det ju väldigt viktigt att folk har mod till att säga nej om de inte vill, som tyvärr inte alla har, samt att det finns de som också känner att de måste ställa upp på det, både för förhållandet/killen samt för att "alla andra" gör det, tragiskt samhälle.

2008-01-12 @ 03:26:01
Postat av: Anna med Bengt

Exakt Unni! Och måste här tillägga att jag inte är ett porrfilmsfan, men min respekt för Jenna Jameson steg när det i hennes självbiografi framkom att hon aldrig haft analsex på film, eller dubbelmacka. Världen vore bättre om fler tagit efter hennes exempel.

2008-01-12 @ 18:47:46
Postat av: norrland

vet inte vem som sa det men var iallafall att i tvåan ska det bara komma ut saker inte in

2008-01-12 @ 21:41:06
Postat av: Madeleine

Underbart skrive. Vi har samma åsikt men jag råkar inte vara lika bra på att uttrycka mig som Mrs. Gjorde iaf ett tappert försök till författande precis innan jag läste din blogg! Skönt att det finns kvinnor som vägrar falla för hysterin kring dajmkryss-sex!

2008-01-13 @ 23:47:01
URL: http://kvasifilosof.blogg.se
Postat av: emma

Ho ho! Spot on.

2008-01-14 @ 00:15:44
URL: http://cylindermekanism.blogspot.com/
Postat av: Katinka

Intressant inlägg och det är på tiden att ämnet tas upp till behandling, men nån gång kan du kanske skriva om kärlek? Sex diskuteras till höger och vänster, men kärlek verkar ha kommit i skymundan i denna vår upplysta tid.

2008-01-14 @ 11:38:21
Postat av: Ailura

Anna med Bengt: På vilket sätt hade världen varit bättre om tjejer vägrat analsex i p-rullar?

2008-01-14 @ 12:36:44
URL: http://ailura.blogg.se
Postat av: Anonym

HA HA HA...fan unni, du är ett geni!Och jag instämmer med full kraft.Karlar tycker jag rent allmänt är ett jävla satyg! Vet du, jag avslutade just läsandet av din senaste bok i går kväll. Och nu...har abstinens...vet inte vart jag ska göra av mej. Blev så jävla tomt...tills nu, då jag plötsligt trillade över din blogg.Tack för den boken du Unni. Fantastiskt bra. Inget för blödiga direkt, måsta sluta lovorda den för 71-åriga morsan,då hon prompt ville läsa också. Njaaee..känner mej rövknullad själv efter att ha läst boken klart..och sånt tror jag inte hon ens hört talas om... och till Brylle - "nu går du och lägger dej å är TYST !!"

Puss i ljumsken gott folk

2008-01-14 @ 16:31:34
Postat av: Onthree

Jaså..? Unni har sjunkit så lågt nu att hon tar till det gamla analsexknepet?
Dessutom är bristen på respekt för andra total, analsex handlar bara om förnedring och smygbögar, vad är det för floskler? Tragiskt, Unni..
När det gäller analsex, är det upp till var och en att bestämma om sin rumpa, det kan ingen annan göra! Vill man ha det, så är det OK, vill man neka är det lika OK! Självklart! Och ingen ska uttala sig om vad som är rätt eller fel...

2008-01-14 @ 23:25:03
Postat av: Anna med Bengt

Svar till Ailura: För att killars tillvaro nu mer än förut fylls av porrfilm, man kan se hur många timmar som helst och i varenda jävla film ska det analsexas. Sen får tjejer vara med om sånt att killen tycker att analsex är något som man bör ha i alla fall andra gången om inte första han har sex med sin tjej.

2008-01-15 @ 11:31:24
Postat av: Pim

Unni
Det är verkligen så att du hoppar på dem som inte tycker som du. Enbart rövslickare får dina vänliga svar, tycker man annat tar du bort inlägget, eller är otrevlig. Gillade dig när jag läst 2 av dina böcker, men sedan jag hittat till din blogg tycker jag inte om dig alls. Lycka till

2008-01-16 @ 08:38:20
Postat av: unni

Begriper absolut inte vad du dillar om, Pim. Du påstår att jag är vänlig mot rövslickare och otrevlig mot dem som tycker annat. Vadå tycker annat? Om du kollar in kommentarerna på den här bloggen borde du kunna konstatera hur barockt det skulle vara om jag var vänlig mot människor som riktar fega och anonyma personangrepp mot mig. Skulle du själv vara det, du som uppenbarligen inte ens pallar få svar på tal?
Och skulle jag aspirera på att bli älskad av alla hade jag definitivt inte uttryckt mina åsikter på en öppen blogg.
Lycka till själv du.

2008-01-16 @ 09:32:24
Postat av: Sugababe

De som pysslar med analsex är antingen förnedrings-älskare (givare/mottagare), helt porrskadade (som tror att det är norm) eller bögar.

Jag har aldrig träffat en tjej som sagt att hon gillar analsex. Däremot har jag flera vänner som säger att de gjort det för killens skull, för att han tände på det.

2008-01-17 @ 10:34:28
Postat av: Ailura

Unni, jag ställer min fråga igen: Vad anser du om heterosexuella män som vill bli fingrade/tagna i baken av en kvinna?

Sugababe: Och jag har flera vänner av kvinnligt kön som säger att de njuter av analsex. Kanske borde du informera dina vänner om att man inte behöver ställa upp på saker man inte vill göra?

2008-01-17 @ 13:34:32
URL: http://ailura.blogg.se
Postat av: Amanda

Det som framförallt gått snett är att tjejer inte klarar av att säga nej. Det gamla lever kvar, ställer vi inte upp på det killar föreslår så kanske dom hittar nån annan, inte sant? Det konstiga är att jag inte stött på en enda kille som tänkt likadant. Det är nej, punkt slut, och inga funderingar utöver det.
Analblekning och även blygdläppsoperationer säger en del om att allt gått för långt. Den här "sexrevolutionen" nu då allt anses normalt, "man ska inte skämmas för att gilla analsex" och så vidare har slagit tillbaka på oss. Det som bara en viss liten minoritet sysslade med förut (och tyckte om) har blivit normalt TROTS att få gillar det (som t ex. analsex).
Så, vad ska man göra med killar som tänder på analsex men har skaffat en tjej som avskyr det? Hänvisa till porren? Det känns ju inte heller riktigt bra. Vad tycker du, Unni?

2008-01-20 @ 19:54:33
URL: http://lotushoki.blogspot.com
Postat av: Bloggadress

Stefan, vad är länken till bloggen om sexmissbruaknde kvinnan?

2008-01-20 @ 22:47:15
Postat av: Titti

Vad bra att du tar upp detta! Ringmuskeln, slutarmuskeln är inte till för att tryckas inåt, endast utåt. Jobbar med en tjej som väntar på operation av sin ringmuskel, då för mkt analsex gav henne permanenta skador. I väntan på op får hon använda vuxenblöjor, eftersom hon inte kan hålla sin avföring, läker hela tiden... Tyvärr är inte den sortens operation helt ovanlig idag.

2008-01-22 @ 09:44:08
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Postat av: Ailura

Titti: Och vem tycker du bär ansvaret för hennes skador? Hon själv, eller samhällets "liberala" syn på analsex?

2008-01-22 @ 22:46:52
URL: http://ailura.blogg.se
Postat av: Ailura

Amanda skrev: "Det som bara en viss liten minoritet sysslade med förut (och tyckte om) har blivit normalt TROTS att få gillar det (som t ex. analsex)."

Ja, visst är det underbart att annan sex än det "vanliga" (oralt och vaginalt) har blivit "normalt"?

Varför ska kvinnor nästan alltid ta på sig en offerroll i sådana här sammanhang? "Stackars mig, för jag har minsann ställt upp på saker jag inte velat egentligen och nu blev det fel och inte har jag mig själv att skylla..."

Till alla tjejer/kvinnor: ha analsex om ni njuter av det, annars låt bli. Du bär ansvaret till din egen njutning, likaså mannen.

2008-01-22 @ 22:54:04
URL: http://ailura.blogg.se
Postat av: Camilla

Håller med om allt, men vill bara kommentera det där med blekningen. När hörde vi sist något om "kukblekning"?

2008-01-23 @ 16:53:50
Postat av: Miryam

Men nu får Unni förstå; jag som kommer från annat land och det inte är ok med sex innan ektenskapet vill njuta också. Min kille som är svensk njuter massor av att jag älskar analsex han känner det mycket intimt. Jag får mer och starka orgasmer av att få den därbak än där fram faktiskt. Jag har even haft analsex med kvinnor och känner som han att det är spännade och äkta när kvinnan njuter därbak än därfram. Sverige är ett exempel för hela värden och om vi kvinnor vill ha därbak är det en sak som frigörels presis som vad som helst politik. Om inte Unni vill ha därbak bara säga nej. Om du frågar mig så jatack.

2008-01-23 @ 17:24:56
Postat av: Titti

Ailura! Lägger ingen skuld på henne eller på samhällets syn på analsex. Men förhoppningsvis kanske nån får upp ögonen för att det kan vara skadligt med analsex!

2008-01-24 @ 09:27:09
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Postat av: Ailura

Titti: Ja, nästan allt är skadligt i för stora mängder. Kan ju vara bra att känna till.

2008-01-28 @ 00:24:43
URL: http://ailura.blogg.se
Postat av: k

Tack för bra läsning!

Texten kastar mig tillbaks till tonåren och min första kille som efter nåt år började: "kan vi inte testa lite?..." och "det är väl ingen stor grej...". Han var ju världens bästa kille (feminist och allt...) och självklart såg sjuttonåriga jag det som att detta var något som alla killar ville ha (och fick?), samt att jag var pryd och tråkig.
Över detta hade jag skuldkänslor, men självklart inte han!

2008-01-29 @ 17:46:03
Postat av: ana maria.

jag läste att analsex var lika skönt som att bajsa
men åt andra hållet...så jag föreslog min man att det kunde vara något att prova på. Min man sa att han tänder varken på barn eller bajs .Så jag provade aldrig.

2008-01-31 @ 19:14:45
Postat av: Fred Anderson

"Han är ett pervo, impotent, kvinnohatare eller rätt och slätt bög"

Jag är bög, men jag är varken "pervo", impotent eller kvinnohatare. Så jag tycker det är trist att du överhuvudtaget ska blanda in homosexualitet i samband med kvinnohatare eller folk som har problem med sin sexualitet.

Själv har jag aldrig förstått varför kvinnor vill ha (om dom nu vill ha) analsex eftersom det omöjligen kan vara skönt. När en kille sätter på en annan kille så handlar det om, som ni väl vet, att prostatan tillfredställs och skapar en trevlig känsla.

Men som sagt var, jag tog illa vid dig att du klumpade ihop bög i ett sådant negativt sammanhang.

Annars, bra skrivet.

2008-02-03 @ 19:46:07
URL: http://fredzilla.blogspot.com
Postat av: unni

Men Gud, förlåt Fred! Jag menade ju absolut inget negativt med bögar. Jag ville bara peka på att killar som envisas med att ta sin kvinna ad rectum kanske borde sätta på en snubbe istället. Och njuta lika mycket samtidigt som partnern njöt.

Kram

2008-02-03 @ 21:10:23
Postat av: Fred Andersson

Unni: Tack för svaret, jag uppskattade det :) Och din tanke angående att dom kanske borde sätta på en snubbe känns logisk faktiskt, men jag misstänker att många heteromän skulle protestera vilt mot det.

Jag brukar också fundera över när heterosexuella män ser två kvinnor ha sex med varandra, lesbisk porr det vill säga - även om den är till för att tillfredställa mannen. Hur som helst rör det ju sig om gay-porr i så fall, något som dom jag konfronterar detta faktumet med reagerar på kraftigt.

Kram!

2008-02-03 @ 21:54:00
URL: http://fredzilla.blogspot.com
Postat av: Chri

Känner till flertalet av kvinnlig sort som har sin erogena zon baktill och undrar därav varför det bara borde vara förunnat bögar eller män för den delen?

Tror inte att vanliga vanilja heteromän skulle ha något emot joyriden men kanske har de aldrig ens kommit på tanken att deras prostata kan vara vägen till den absoluta lyckan då de efteråt går runt och visslar med ett fåningt leende. Fler kvinnor kanske borde prova skänka deras män denna njutning. Skall vara lika häftigt som kvinnors g-punkt eller fontän-orgasmer, har jag hört ;-)

En man som blir tagen bakifrån med strap-on av sin kvinna är väl något alldelens vansinnigt vackert!
Det om något, ruskar om könsrollerna.

//Chri

2008-02-06 @ 01:51:21
Postat av: Kristin

Så jäkla bra, huvudet på spiken Unni!

2008-02-14 @ 02:46:08
Postat av: Patrik

Ett fd kk till mig var väldigt mycket för analsex och första som gav mig det förslaget var en ung tjej. Förvisso är jag inte bög, eller bi, men likväl haft sex med såväl män som kvinnor.

Jag gillar inte att få prostatan stimulerad särskillt mycket. Fast jag har njutit av att bli påsatt ändå. Gillar att få öppningen stimulerad.

Hursomhelst tycker jag inte det är nån standardvariant heller, och är inget jag direkt går och kräver.

Har jag sex med en tjej är det dock helst och oftast vaginan, och nästan alltid jag som sätter på. Ska jag vara med en kille, skulle jag aldrig kunna sätta på honom, där går det fetbort.

Finns det verkligen män som ratar vaginan? Jag har aldrig någonsin hört talas om det.
Däremot vet jag tjejer som ratat min bak. Vissa leker gärna med sin egen plugg, men vill inte penetrera mig med min, för det är "konstigt".

Har provat allt jag någonsin fått en upphetsande tanke om, och tycker fasen nästan det är trist ibland. Tom gått med på saker jag mest finner knepiga för några fd sexpartners skull. Fast ångrar det inte så mycket...

Största kinken nu är nog ömsinthet och pirr i magen...

2008-04-07 @ 05:11:24
Postat av: Nils

Jag gillar analsex, mest för att det är så förnedrande mot tjejen.. Brukar sticka in den i prutten på brudarna innan jag sprutar, dom får så skönt förvånad uppsyn när dom inser att dom har fullt med sperma i arslet.

Förutom denna lilla egenhet är jag en både trevlig och romantisk älskare.

2008-05-08 @ 13:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0