SUG KUK!



TIO KUKSUGARKNEP FÖR DIG SOM VILL KLÄTTRA I PATRIARKATET

1. Slå ner blicken ibland och spela osäker.
2. Le och låtsas att du alltid är glad.
3. När deras fruar ”inte förstår dem”, se förstående ut.
4. Kalla feminister för bitterfittor som skulle behöva ett fett skott i råttan.
5. Säg att du är helt jämställd, fastän de utövar maktmissbruk över dig.
6. Säg till varje man du tvingas äta middag med att alla kvinnor stirrar begärligt på honom.
7. Låtsas lyssna när de skryter om sina bravader och flika in små Wow! och Nähä! då och då.
8. Säg att jämställdheten har gått för långt och att du faktiskt trivs med att vara feminin.
9. Hävda att prostitution bara är en snygg affärsuppgörelse.
10. Säg att du älskar att suga kuk - de kommer att älska dig.

Sen kan du gå ut och spy.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fy fan så äckligt... tänk att det finns människor som njuter av sånt här.. Sex som är nåt underbart. Va en gång på ix hemsida (studiesyfte, haha.) några av mailkontakterna skrev om denna sida.. måste kollas tänkte jag..men fy fan allt äckel man kan tänka sej fanns där. Och så mkt förnedring och tvång. VARFÖR. visst en del av kvinnorna kunde nog välja men en del av dom tvingades nog..



Nä tacka vet jag härlig underbar djurisk sex med en som man vill ha mellan benen. Annars får det va!!

2008-09-07 @ 21:45:00
Postat av: Emeli

Jag bara älskar din cynism/sarkasm!!!

2008-09-08 @ 09:58:23
Postat av: TheHowlingWolf

ZÖLIBAT MACHT FREI

2008-09-08 @ 12:20:50
Postat av: Jenny

Den där bilden plus text borde sitta uppe på stan och varför inte i arbetar bodarna el på kontoren?

2008-09-08 @ 15:30:45
Postat av: Flower





Vet du vad? Jag kommer aldrig förundras över vissa grejer.



Många killar är så känslokalla. De LEVER sitt liv obekymrat. De knullar om de vill, äter när de vill, pluggar när de vill, handlar när de vill, reser när de vill och ÄLTAR INTE över tjejer verkar det som.



Jag själv har ältat och älskat och tänkt på "honom", hoppats, planerat framtiden.



Men han, obekymrat, knullade en annan en lördag och sedan när hon stack hem på söndag kväll vid 18.00, han ringde till mig som om ingeting har hänt. Började då förföra mig och bedyra sin kärlek och villa träffas.



Jag satt där, jag ser svart på vitt och förundras: Alltså, är detta sanning eller drömmer jag?





Hur kan de vara så jävla känslokalla?



Detta är inte sex, detta är inte vänskap eller ngt annat, detta är EN SJUK SIDA.



Sex är inte att knulla ngn idag och när personen sitter på tåget, ringa en annan tjej och bedyra kärlek.





mmmmmmm



2008-09-08 @ 17:34:53
Postat av: Ilvic*

Hahaha så bäst !

2008-09-16 @ 02:09:14
URL: http://guzilago.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

OMG måste vara den äckligaste bilden jag sett på länge.. :O

2008-09-16 @ 22:23:06
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Simone

Klockrent!

2008-09-17 @ 16:44:04
Postat av: m.e

jag tänker inte läsa men.. schysst bild! ;P

2008-09-18 @ 09:25:10
Postat av: Mamma Mia

YEAH! Du får sagt det!!!!

2008-09-19 @ 14:07:23
URL: http://lykke-detgulehuset.blogspot.com/
Postat av: basse

Vill bli avsugen :D

2009-05-02 @ 16:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0