DEN DÄR DJÄVULSKA BITCHEN



Så är Beltrancirkusen igång igen. Han lever jävel som vanligt, fullkomligt övertygad om sin egen oskuld. Alltså, han VET att han är oskyldig. Jag kan inte avgöra om han är en psykopat eller ej, men han uppträder i varje fall som en. Det sorgligaste är dock Beltrans fru, som också VET att han är oskyldig. Han hinner inte ens spola efter all skit han vräker ur sig innan hon är framme och äter den.

Hon skyddar honom, hon är så behövd. Han är en liten missförstådd pojke som är utsatt för mobbning och bara hon förstår.

Ni tror att jag föraktar henne? Avfärdar henne som korkad? Ack nej. Jag var själv sån en gång. Jag försvarade tillochmed den man som slog och våldtog mig. Tyckte synd om honom. Han var ju så svag, så hjälplös. Och så fin innerst inne.

Det är bara att inse. De djupt störda männen kommer alltid att ha en sån dam vid sin sida. Inte för att de förtjänar det. Nej, för att de inte klarar sig en sekund utan en kvinna barmhärtigare än Gud. Det är som med narkomaner. De får alltid tag på varor. Och psykopatäckel får alltd tag på kvinnor. För de måste, annars möter de sitt kaos, sin ringande tomhet.

Jag får mejl och samtal varje dag - jag ljuger inte - varje dag från kvinnor som berättar samma historia. Så fort de kickat ut sin plågoande och kanske äntligen vågar anmäla honom, då dyker han upp i rätten, eller i vårdnadsutredningen med ett nyplockat fruntimmer bredvid sig som stöttar honom och som sympatihatar den djävulska bitchen.

Tills hon själv är den där djävulska bitchen.
För det är bara den dansen han bjuder upp till. Dansen som gör dig till en bitch.

Kommentarer
Postat av: Mrgareta

Tack...det du skriver...så sant..så sant..!! Inget finns o tillägga..Stor kram maggan

2008-09-11 @ 21:12:29
Postat av: Åsa

Visst är det... skrämmande...



Och sen det här med Baltran, bara för att han är liten och "söt" (själv skulle jag inte kalla honom söt men, jaja) så skulle han vara oskyldig..

En sak till, bara för att han är en känd person så ska han uppmärksammas, det borde alla jävla svin göra.. de borde få skämmas i media.. Fast frågan är då.. Om de verkligen skäms, vilket jag inte tror att de gör.. För det tror säkert att de är just, oskyldiga...

Fast skulle alla synas i media så skulle jag nog må jävligt illa, för jag vill inte se svinen som inte fattar att de som de gjort är fel..

Nä nu blev jag bara arg....

2008-09-11 @ 21:30:50
Postat av: V(moi)

Jag borde gråta, men jag skrattar.

För jag vet precis.

2008-09-11 @ 21:57:30
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bloggade också om Tito igår. Mannen som tror hela världen konspirerar mot honom. Hans fru ja, vad skall hon säga??? hon orkar väl inte annat än att tro på kräket....

Michelangelo

Postat av: Lotta

Kan ingen bara skära kulorna av Beltran? Gärna inför en stor kvinnlig publik (jag skulle sitta längst fram och tjoa)!

På så sätt får vi ju även en kastratsångare av rang!

Kan det bli bättre?

2008-09-12 @ 10:18:42
Postat av: M

Tragiskt med lättmanipulerade och självdestruktiva

kvinnor, har ni en medfödd defekt som gör er svaga för psykfall? Beltrög och hans likar är vandrande reklampelare för införandet av dödsstraff,

är så trött på den här Titosoppan.

2008-09-12 @ 11:25:15
Postat av: Jenny

Vilken bitch du är var standard uttrycket när jag sa i mot eller bara sa vad jag ville.

Efter ett tag fattar man att psykopaten ser alla kvinnor som bitch men det är bara när vi öppnar munnen som han också gör det och säger det rakt ut.

2008-09-12 @ 11:34:56
Postat av: JennyM

Hej Unni.



Du vet inte hur dina ord också i dagens blogg(a)erande togs emot. PRECIS SÅ!!!!!!!!! Tack du ger mig kraft. Även ni andra out there!



Jag har givetvis följt uppståndelsen kring Beltram och hans nya kvinna och kan bara dra helt enkla paralleller till mitt egna liv med den psykopat som tragiskt nog också är far till mitt (och flera) barn.



Jag var också i Lucifers klor under en tid och fäktade på hans sida med näbbar och klor mot tidigare tragiska sk. B-ittor som ju "ljög, förkastade, smutsade ned hans fina rykte" och som inte "kunnat komma över honom" - den i ordalag "storslagne" men "barmhärtige" VD han utgick sig för att vara (dvs som både såg sig som perfekt och slaget offerlamm samtidigt).



Nu när jag kravlat mig upp på den andra sidan av den stinkbruna sjukdomsfors av skit som var HAN hålls jag ändå kvar i skottgluggen, trots att jag försöker gå ur bild. Han och hans nya kvinna som nu står vid hans sida, kastar skit, förnedrar, ljuger och smutsar ner mig - den nya B-ittan. Det är som om det har blivit detta som utgör dem två - deras nya gemensamma kamp mot självaste "ondskan out there". Själv bör jag inte heller tala om det där "gamla" för då anses jag även som en ömkande bitterfitta i samhället. Även lagar ställer till det då det ju anses att modern måste värna om ett gott klimat/umgänge mellan far och son.



Detta gör jag samtidigt som jag föröker att rädda mig och min son och alla förnedringar vi har blivit utsatta för. Paradoxalt!



Jag var inte den första, inte blir jag heller den sista. Jag kan även skymta genom ordvalet i hans plötsliga kommunikationsupptagande att det är influerat av den "nyas" ord - hon som tror på honom som ett offerlamm och som är beredd att göra vad som helst för att få vara behövd medan han kan ligga där, låta henne sköta jobbet eller som du Unni skriver i ett tidigare inslag "suga kuk".



Jag är inte arg på henne, jag tycker faktiskt ingenting. Jag har nog med att skrapa ihop och limma ihop de sönderslagna bitar som en gång var jag. Jag kan bara fastställa att så här är det. PRECIS SÅ.



Vad "min" psykopat (trots att han är miljonär och äger ett företag) i mitt fall nu försöker få till: Att förkorta underhåll till barnet då pga en saklig förfrågan om 72 Euro extra till sonen. Även i korrespondensen en kort represalie att "du (dvs. jag) ju borde veta att ett barns välbefinnande inte handlar om ekonomiska medel". Som om ingenting annat har hänt. Någonsin. Är det inte det ena är det det andra och hon hjälper till.



Det faktum att "min" psykopat inte en enda gång - sedan han (tack och lov) lämnat oss ifred i samband med infångandet av sitt nya byte - har tagit kontakt med sitt barn har ju inte heller något att göra med saken. Han som - och jag citerar ur hans mail "alltid gjort allt för barnets bästa" (märk även det neutrala ordvalet "barnet"). Gällde också detta -att göra allt för barnets bästa - den gången när jag kom på honom med att han smekte vårt nyfödda barns könsorgan vid blöjbytet - något jag surt fick äta upp lång tid efteråt och där ord ju står mot ord. "Ich hatte ja nicht alle Tassen im Schrank" (= Jag hade inte alla koppar i skåpet = Jag var helt enkelt inte klok som kunde påstå ngt sådant)...



Jag borde idag vara helt oviktig för honom. Men det verkar inte så. Istället har jag och min son blivit ett gemensamt företag för dessa två -psykopaten och hans 4:e offer. Han får den tröst, hjälp, stöd och få-honom-till-att-må-bättre sex hans inersta tomhet skriker efter. Hon får känna sig behövd och viktig. Tills den dagen hon faller. Och då faller hon tilt - men som i en mardröm. Hon krossas på marken. Helt plötsligt sker det och det är han som knuffar. Själv måste jag ligga lågt - jäkligt låg.





Jag ska dock vara tacksam för att det denna gång bara gäller pengar - något som jag helt klart - ÄR men som dock oroar mig då det faktiskt har att göra med min sons ekonomiska möjligheter. Det är också precis detta han vill nå.



Samtidigt lever han, VDn där - i det anddra landet - rik som den narr och narcisst han är, flyger eget flygplan a la "Anton aus Tirol" med offer nr 4 i cockpit(T)en, dricker "champus", åker på lyxkryssningar och bjuder till genom att skänka pengar (genom firman) till barn i tredje världen- vilken underbar man tänker alla - to good to be true! (ja faktiskt.)



I all hemlighet sitter hans rätta jag där, lurar och smider händer i natten, och denne person- jävulen själv skrattar högt för sig själv i sin tysta boning när han trycker på SEND som överför hans indirekta hot till de exfruar och de tre barn han hitintills har avlat till världen. Då får han nämligen mental utlösning!

___



Psykopaten gör inget annat än att spegla sitt sanna "jag" i tidigare offer. Alla egna karaktärsdrag överför han på de förintade. Samtidigt speglas den nya/behövda kvinnans starka personlighet en tid i honom själv tills det är dags att också förinta denna. Det värsta är ; Han tror sig alltid själv.



Beltram och hans sekt liknar i mångt och mycket både karaktär och i konstellation de drag som är typiska i psykopatins kafkaeska värld.



VI MÅSTE ALLA KVINNOR SOM HAR RÅKAT UT FÖR DETTA HÅLLA IHOP OCH AGERA TILLSAMMANS!

2008-09-12 @ 14:18:59
Postat av: Syster

Ja du "M".

När du blir stor kommer du kanske också förstå hur det fungerar. Tills vidare så får vi vuxna fortsätta diskutera.



Lotta har som vanligt handfasta lösningar. Jag sitter så gärna bredvid dig och tjoar minst lika högt som du när mr Beltran genomgår sin förvandling från tenor till kastrat.

2008-09-12 @ 23:53:26
Postat av: kaffepulver

Bilden av dem båda är märklig. Skulle också kunna vara högsta hönsen i en kristen sekt ... eller liknande.

2008-09-13 @ 10:20:36
URL: http://kaffepulver.blogg.se/
Postat av: M

Syster: Även om du uttrycker det ganska illa så förstår jag vad du menar med ditt inlägg om min mognad. Ja dödstraff är kanske lite i överkant men det var mer ett spontant utttryck för avskyv från min sida. Nu när det var sagt får du återgå till kastreringen av Beltran som du lovprisade så, vuxen som du är.

2008-09-13 @ 11:29:26
Postat av: En annan m

JennyM - just så! Fan vad du satte fingret på grejer där med dina formuleringar. Sina egna karaktärsdrag för han över på sina ex, och själv lånar han styrka av sin nya. Tack!



Mångas reaktioner på min situation är "Å men vad skönt att han har en ny, då kommer han ju att låta dig vara ifred." Jag säger "Jo, förhoppningvis har han nu inte akut ångest, tack vare hennes kraft och energi MEN det betyder också att han har lugn och ro och energi att verkligen smida hämndplaner för att jag polisanmälde, ifall han lutar åt det, vilket jag är rätt säker på att han gör, tyvärr. Förr eller senare, på något smart sätt kommer han att lägga sociala krokben för mig, för han är den mest långsinta martyr jag någonsin har hört talas om.

2008-09-13 @ 14:58:02
Postat av: Flower



Du, Unni, kan du skriva en bok om män som är otrogna?



Nämligen, jag har något att berätta för alla kvinnor.



Min granne, män på MSN, män på festen, män på telefonen jagar mig, d. v.s. de vill umgås med mig, vill köpa mig grejer, vill resa....men haken är den att alla de är UPPTAGNA. UPPTAGEN betyder antigen att han är i ett förhållande, sambo eller gift.





Okay, alla män ljuger inte. Jag har träffat de som döljer sin flickvän/sambo/ fru och de som berättar direkt att de är upptagna. Så det finns ngting positivt iallafall...hahahaha.



De som direkt berättar att de är upptagna kommer med skäl som:

- Vi bråkar mycket, hon är en sådan neurotiker, jag vill ha en gladare fru/ en annan kultur fru/ en annan religion...osv.



Det vill säga, de anpassar sig efter dig. Om du är vi säger en 25-årig iransk tjej så säger de: Jag vill ha iranska tjejer i precis den åldern de är bäst!



Om du är svensk tjej i 30-års åldern så säger de: Vill ha svenska tjejer i den åldern, svenska tjejer är bäst!



Om du är en tjej som studerar juridik då säger de: Jurister är fan bäst, en sådan letar jag efter!





Förstår ni vad jag menar?





Så nästa gång ngn frågar mig vilka kriterier jag har ang män ska jag säga: I BÖRJAN, ENDAST EN, OCH DET ÄR ATT HAN ÄR LEDIG, SEDAN KOMMER KRITERIET NUMMER TVÅ: EN SJYST MÄNNISKA.







Det som är ännu mer ledsamt är att vissa kvinnor, när de får reda på att han är otrogen skyller på den andra kvinnan som inte ens visste att han var gift/sambo/ i ett förhållande.



Jag själv har erfarit detta. Jag fick senare reda på att han var upptagen men då var hans sambo i full färd att antasta mig.





Slutsatsen: Många män är inte bara farliga när man lever i ett förhållande ( som Unni skrivit i sina böcker), många män är även farliga för oss solo tjejer eftersom de sätter oss in i farliga situationer med andra människor. Jag är rädd eftersom sådana grejer kan kanske resultera i mord. Tänk en kvinna och en "älskarinna" bråkar och den ena skadar eller dödar varandra? Tänk att kanske oskyldiga barn far illa också?



Jag menar: För vad att förlora livet? För vem? För dessa män?



SÅ Unni har rätt: detta förbannade patriarkatet för ingeting gott med sig för oss kvinnor, tyvärr....

2008-09-13 @ 19:38:37
Postat av: Gabriel

Kommer ni ihåg när Unni Drougge hejade på Hillary Clinton i bloggen? Det var väl någon gång under senvintern. Att det sen gick som det gick kan vi nog inte lägga Unni till last. Hillary Clinton mötte helt enkelt en skicklig och övermäktig motståndare. Efter Hillary Clintons förlust trodde nog många, inklusive jag själv, att det säkert skulle dröja minst två decennier innan någon kvinna nästa gång skulle komma i fråga för presidentposten i USA.



Jag gillar årets två kandidater - två outsiders, båda med enorm karisma. Och det kunde väl knappast ha börjat mera spännande än det har gjort. Vem hade väl kunnat tro att John McCain skulle utse en snygg MILF, med en värdekonservatism värre än Barry Goldwaters (på sin tid), till vicepresidentkandidat?



Staffan Heimerssons kolumn i dagens Aftonblad är en höjdare:



http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article3309433.ab?teaser=true



Det är ju faktiskt möjligt att USA inte bara får en kvinnlig president om fyra år. Det kanske, till och med, blir så att båda presidentkandidaterna år 2012 kommer att var kvinnor. Då kanske jag ansluter mig till Unni - och hejar på Hillary Clinton!

2008-09-13 @ 19:38:45
Postat av: Anonym

Suckar tungt...Säger först tusen tack Unni för att du törs och så ofta tar fram just detta dilemma...Och när det gäller Titofrågan så är min uppfattning, utan att vara annat än väl påläst, han är klockrent psykopatiskt störd....



Suckar tungt gör jag därför jag bara undrar hur många kvinnor som har dansat vals med "djävulen" egentligen....

Jag håller på med ett bokprojekt i ämnet psykopati för anhöriga....vi intervjuar, läser på och gräver allt djupare i ämnet....

Just nu känns det nästan oöverstigligt eftersom sifforna vi fått oss till livs handlade om att ca 3-4 procent av befolkningen kan ha psykopatiska störningar....Men man inser när man gräver i frågan...mörkertalet måste vara enormt...



Tänk om det är så att det inte är en störning utan genetiskt helt rätt att mannen är empatislös, ett rovdjur, en haj som vädrar blod, någon att dansa djärvulsvalsen med.....osv...

Och tänk om det är så att alla de män som utrustats med det motsatta, empati, kan samspela, vara medkännande och allt det vi kvinnor tror är det normala är de är onormala...Om ni förstår hur jag tänker...?



Man blir nästan galen av bara tanken att det skulle kunna förhålla sig så......

2008-09-13 @ 22:46:57
URL: http://terapeuten.wordpress.com
Postat av: Howling Woman

Det som jag tycker är intressant är funderingarna kring könsroller och styrka/svaghet, för det är ju så att samtidigt som man hävdar det här med att män ofta är uppfostrade så att de tenderar att vara mer våldsbenägna, så är det ändå så att man ofta läser att män får mycket förståelse om de brukat våld för att de var så ledsna eller kände sig så övergivna eller deppade pga jobbet och annat. Offren ansvars- och skuldbeläggs väldigt ofta - man kan t ex läsa Weinestams bok för att konstater att så ofta är fallet. I den traditionella mansrollen sägs ingå föreställningar om mannen som den starke, familjeöverhuvudet, med "försörjarinstinkt" och att försvara familjen etc. Men i rättssammanhang har mannen ofta inget ansvar alls - där är det ofta offren som istället har väldigt mycket ansvar.

Så jag tycker att det belyser ett faktum att det nog är den "starkes rätt" som styr - och med den starkes rätt menar man då bara den som i samhället traditionellt värderas högre pga av fördomar om vilken hierarki som ska gälla - dvs 1. heterosexuell vit man i produktiv ålder mellan 35-55 år 2. därefter kommer resten i fallande skala och riktigt hur den hierarkin ser ut kan man av utrymmesskäl inte återge här. Kort sagt det handlar om att de som räknas som mer värda kan göra vad de vill och slippa särskilt mycket ansvar. Resten straff- och skuldbeläggs och har ansvar för till och med det de blir utsatta för som helt oskyldiga offer. Och det är här genusvetenskapen kommer in - ty den belyser dessa hierarkiska värdeskalor.

2008-09-13 @ 23:40:49
Postat av: Syster

"M", ursäkta att jag var otydlig!

Det var inte första hand din åsikt om återinförandet av dödsstraff som var omoget.

Det gällde din värdering av kvinnor som blir utsatta av psykon. Den idé du framför om att de skulle vara "lättmanipulerade" och "självdestruktiva" visar nämligen att du inte förtstått hur manipulation och psykon fungerar.

Du kan läsa Unnis tidigare inlägg i ämnet så kanske du förstår lite bättre.





2008-09-14 @ 12:31:19
Postat av: Strindberg

Kvinnor som väljer djävliga män, om och om igen. Visst det är ju trist men det är knappast något annat än ett val, även om han var oh så charmig. So fucking what. Har nästan tappat tron fullständigt när det gäller kvinnor, med några få lysande undantag som aldrig ser sig som offer utan som kan säga att fan, där gjorde JAG ett förbannat dåligt val men jag har lärt mig något och kommer aldrig välja så igen.



Är det så svårt egentligen?

2008-09-14 @ 13:51:57
Postat av: Jullan

Jag känner Tito personligen sedan många år och vet att han är precis så skyldig som man kan vara, hans fru är precis lika våpig som den förra var på sin tid. Hon satt också vid sin "mans" sida och talade om deras lycka och kärlek, brett smilandes i diverse tidningar. Tog hand om barn och hus. Och under tiden hon gjorde det så sprang han runt och försökte knulla allt som rörde sig. Inklusive mig. Min syrra. Mina vänner. Ju fullare (och yngre)vi var desto bättre. Samtidigt försökte han vara polare med min pojkvän. Tito är och har alltid varit en väldigt sjuk människa. Hans största förbannelse är hans eget ego som fick slå ut i full blom när han slog igenom som artist. Jag kommer ihåg att han brukade svassa runt på fester med en min av fullständigt obestridlig charm. Han trodde det på fullaste allvar! Att alla kvinnor bara dog av hänförelse, så fort de såg honom blev de blöta i trosorna. Men han fick faktiskt inte så himla många ragg. Han var som de där desperata killarna strax innan krogen stänger, han tog vad som helst, de behövde varken kunna gå eller räkna till tio.

Men första frun fick nog och slängde ut honom. Hon vet också att han är skyldig. Andra frun lever fortfarande på sin lilla Tito-planet. Tyck inte illa om tjejen, hon kommer att vakna en dag hon också.

2008-09-14 @ 15:41:36
Postat av: Kriss

Den här typen av män skyddas också av andra män. Det finns en sammanslutning idag som har kungen som högste beskyddare som skyddar en kvinnomisshandlare. En ambassadör är ordförande. En klubb med internationella förgreningar där det inte finns en kvinna bland de förtroendevalda, där medelåldern är hög och man ATIVT skyddar en man som dömts till fängelse för grov misshandel, där man i domen konstaterar att han utsatt sin f d hustru för livsfara och misshandlat henne under flera år. Man säljer aktivt hans alster och tjänster. En av styrelsemedlemmarna i denna klubb besökte hovrättsförhandlingarna och bar sig skandalöst åt i sitt stöd för matt domaren fick ta paus i förhandlingarna och huta åt mannen!

2008-09-14 @ 16:00:23
Postat av: Kriss

Rättelse:

På grund av tekniskt missöde skall senare delen av den sista meningen lyda:..i sitt stöd för den åtalade mannen att domaren fick ta paus i förhandlingarna och huta åt styrelseledamoten!

Allt skall vara korrekt in i minsta detalj vid ett exempel som detta!

2008-09-14 @ 17:57:34
Postat av: Suzanne

Så otroligt bra du skriver och så sant!

Skönt att någon vågar säga exakt som det är.

2008-09-14 @ 19:10:40
Postat av: Bekant från förr

Du har inte tänkt tanken att Fru Beltran kanske också gillar att sexuellt utnyttja unga flickor. Nej, vad dum jag är, kvinnor är ju ALDRIG förövare.

2008-09-15 @ 13:44:34
Postat av: funderare

Det jag undrar över när det gäller Tito och hans fru är om hon verkligen VET att han är trogen?



Jag skulle inte hålla honom om ryggen utan uppmana honom att gå i terapi, både för sitt humör och för sitt sexmissbruk!

2008-09-15 @ 16:49:15
Postat av: Stephanie Ampel

bra skrivet..

2008-09-16 @ 10:08:26
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Sara

Men eller hur, jag har också reagerat på hur hjärndöd hon verkar vara, min sambo tyckte dock att det var så en kvinna ska göra "stand by her man"...hehe. Även om han inte våldog henne så har han ju ändå knullat på en 18 årig lite stackare, vilken trevlig äkta man...=)

2008-09-16 @ 13:07:29
Postat av: Anonym

Gud vilket primitivt tänkande.. Det gör mig inte annat än ledsen.

2008-09-19 @ 20:19:24
Postat av: Eva W

Klart att han är skyldig Tito. Och klart att han utnyttjar sin fru som ännu inte vet bättre. Efter att den slutgiltiga domen faller och han får sitta, kommer hon inte att behövas längre. Då kommer sanningen så småningom gå upp för henne och alla de små aningar undringar små klockor som ringt undertiden. Som hon inte kunnat tyda. Som ibland varit så klara att de skrämt skiten ur henne och därför inte vågat tydas hela vägen ut. Hur en psykopat fungerar och hur han lindar in människor som han behöver för att leva och till slut kladdar ihop sig med så att ingen längre vet vem som är vem. Hur alla gränse sakta förskjuts och hur våldet som kan se olika ut en del av deras våld är inlindat i smeksamhet. Vilket gör det hela mycket svårt att förstå. Hur de gör sig själva till offer och faktiskt lyckas att vända många och många gånger betydelsefulla perssoner i mot de verkliga offren så att de blir isolerade totalt i psykopatens våld. Även efter det att de skett en brytning. För psykopaten släpper aldrig någonsin taget. På något sett förpestar och manipulerar han i kanterna av ens liv hela tiden. I synnerhet i de fall där man har barn med honom. Bara samhället kan sätta stopp för dem. Men detta sker inte. Barnets rätt till sin pappa skriks det från tvivelaktiga håll som vunnit mark i vårt neutrala avlånga kvinnofientliga land. Hur elegant tar inte psykopaten ett ännu fastare styptag om halsen på barnet som han för övrigt skiter fullständigt i. Förutom på den punkten att han vet att det finns inget bättre sätt att krossa mamman än att använda barnet att utsätta det för olika former av sitt psykopatiska äckel. Då får han både mamman att aggera eftersom moders instinkten att skydda sina barn är den starkaste instinkten vi har. Men då skriks det titta hon är en mans hatare. Barnethar rätt till sin pappa. I själva verket ger man nu psykopaten rätt att våldföra sig på sin avkomma inför en knäckt mamma som nu inte bara blir avskydd av samhället för att hon är en sådan kvinna som inte tål pappor. Nu blir hon också beskylld av tvivelaktiga och lätt lurade instutioner som socialförvaltningen och bup för att samtidigt som barnet är orligt att lämna mamman vilket nu blir till mammans nackdel som då anses förhindra umgänget. Samtidigt som barnet som nu blir sviket av mamman när hon måste börja tvinga iväg det rädda barnet. Vilket gör att barnet som msåte skydda sig känslomässigt så gott det kan tar avstånd från mamman som nu beskylls för att inte vara nära sitt barn att vara känslomessigt frånvarande. Detta kan man se när barnet leker fel i sandlådan på bup. Både mamman och barnet måste distansera sig för att stå ut med våldet rädslan och skuldkänslorna. För nu har samhället som lovordat psykopaten som nu tagit offer rollen. Den stackars pappan som bara vill få en möjlighet att utöva sitt föräldraskap. Helt plötsligt hänger man risken att han ska få ensam vårdnad i den vårdnads strid som han dragit igång angående de barn han våldför sig på och inte haft någon annan relation till än just denna under den tid han levt med barnet tillsammans med mamman. Samma svarsjuka som då gjorde att han såg sitt eget barn som rival till ägande rätten av kvinnan mamman. Samma svartsjuka över att barnet nu har henne helt själv även om han inte vill ha henne. Vilket han igentligen aldrig ville. Bara förgöra henne i hopp om att tillägna sig något från hennes innersta som han också är så svarsjuk över att han inte har. Han måste ha allt bara för att krossa det.



Ja jag skulle kunna skriva så mycket. Jag märker att det bara rinner ur mig. Egen erfarenhet ja verkligen med råge ja det tar aldrig slut.

Unni du har verkligen satt fingret på det, denna psykopatiska dansen i ett sådant förhållande.

Och du titos fru. En dag kommer du att skämmas så mycket. Men göm dig inte då inse att du är en av alla de som blivit lurade. Han kommer att vältra sig i sitt ömkande och tusentals brev från kvinnor som vill ta hand omhonom kommer att fylla hans cell.



Man ska aldrig underskatta en psykopat och tro att man aldrig skulle kunna bli lurad. tro mig han väver sitt garn så skickligt och tunnt att det nästan är omärkbart tills du ditter där och är fast. I barriärerna du delvis själv under hans inflytande har byggt upp.



Jag undrar du Jenny M du säger att vi måste enas vi kvinnor som är i detta garn Var och hur jag är med!

2008-09-26 @ 10:04:52
Postat av: Maria

Hej

Jag förstår inte hur du kan uttrycka dig så elakt om Jenny Beltran. Du känner ju inte ens henne, hur kan du veta varför hon agerar som hon gör.

Jag tycker verkligen synd om dig om du verkligen inte kan tänka längre än så här.

Sluta dra alla över en kam.

2008-11-13 @ 22:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0